Skip to content

IEM - Instituto de Estudos Miñoranos

Increase font size Decrease font size Default font size

Destacados

Conferencia da artista e educadora interdisciplinaria Cristina Pato "Transcendendo disciplinas: artista sostible do século XXI". Venres 22 de xuño Ás 20:30h no Auditorio de Nigrán

O vindeiro venres 22 de xuño, ás 20:30 horas, o Instituto de Estudos Miñoráns organiza a conferencia de Cristina Pato "Transcendendo disciplinas: artista sostible do século XXI". Será presentada por Camiño Noia Campos. Nas breves interpretacións musicais será acompañada polo acordeonista miñorán, Premio Grammy, Roberto Comesaña. Terá lugar no Auditorio de Nigrán.

 

Cristina Pato (Ourense, 1980)

Artista e Educadora Interdisciplinaria.
Membro e Asesora de Educación do Silk Road Ensemble de Yo-Yo Ma

Blodgett Distinguished Artist in Residence na Universidade de Harvard (Departamento de Música).

 

Cristina Pato é unha gaiteira, pianista, produtora e educadora apaixonada. Aclamada como “unha virtuosa explosión de enerxía” polo The New York Times, e como “un dos mestres vivos da gaita” polo The Wall Street Journal, a súa vida profesional está adicada ao intercambio cultural e a forxar novos camiños para a Gaita Galega. Cristina ten actuado en grandes escenarios de todo o mundo e ten lanzado e producido seis discos como gaiteira solista e dous como pianista, e colaborado en máis de 40 gravacións como artista invitada.

 

A educación xoga un papel esencial na vida persoal e profesional de Cristina. Traballa como Asesora de Educación do Silkroad, e é artista residente na Universidade de Harvard e na Universidade de California Santa Barbara, onde desenrola proxectos educativos interdisciplinares sobre o papel das artes na sociedade.

 

Cristina posúe un Doutorado en Musical Arts pola Rutgers University (EUA) os títulos superiores de Piano, Teoría da Música e Música de Cámara polo Conservatorio de Musica do Liceu, e un Master en Artes Dixitais (Música Dixital) da Universitat Pompeu Fabra de Barcelona. Foi a fundadora do festival Galician Connection, e escribe unha columna semanal para La Voz de Galicia.

 

En 2017 Cristina Pato foi nomeada Blodgett Distinguished Artist in Residence na Universidade de Harvard (Departamento de Música).

 

Está en:  Inicio
Skip to content
Mes da Memoria- Repertorio de Margarida Mariño martes 31, ás 20:00h. PDF Imprimir Correo-e

Escrito por IEM -Sec   
Martes, 31 Outubro 2017 00:26
margarida

 

O Instituto de Estudos Miñoráns, no fío de "Nigrán a través da Memoria", ofrecerá mañá martes ás 20:00 horas no Auditorio Municipal deste concello, un repertorio de cinco pezas interpretado pola violonchelista Margarida Mariño, que acompañará a lectura de narracións sobre a represión no Val Miñor.

Programa:

-Sarabande de la Suite 1 para violoncello Solo - J. S. Bach

-Unha noite na eira do Trigo - Curros Enríquez / Cesáreo Alonso Salgado

-El cant dels Ocells - Tradicional Catalana

-Lela - Castelao / Rosendo Mato

- El Cisne - Camille Saint Saëns

-Negra Sombra - Rosalía de Castro / Xoan Montes

Curriculum:

Comeza os seus estudos de violoncello ós oito anos no conservatorio de Vigo e licenciase en Barcelona polo Conservatorio Superior del Liceo. Recibiu clases de prestixiosos violoncellistas a nivel internacional coma Cristoph Coin, Asier Polo ou Arnau Tomás. Colaborou con proxectos orquestais coma La Via dei Concerti en Italia e Francia ou a Orquestra Solidaria Ressonance en Suiza, actualmente é membro titular da Orquestra Sinfónica Vigo 430.
Compaxina a súa traxectoria clásica con outros estilos coma a improvisación libre, o jazz e o folk no violoncello e o contrabaixo. Nos últimos anos formouse no Seminario Permanente de Jazz de Pontevedra co pianista e compositor Abe Rábade. Ten formado parte de distintos proxectos coma o dúoTreme, premio á mellor banda Galega no ano 2015 pola Concellería de Cultura de Santiago ou co mandolinista Fernando Barroso, co que presentará un novo traballo discográfico a partir do ano que ven.
Actualmente compaxina a súa carreira coma solista formando parte da programación do Teatro Real en Madrid coa súa faceta mais experimental, estudando os recursos do violoncello a través dos pedais e a electrónica.